tiistai 30. kesäkuuta 2015

Kesän marjasato ja vihdoinkin lämmin sää



Hei!

Olen miettinyt miksi laihduttaminen on niin haasteellista ja miten voisin tehdä siitä helpompaa. Itse olen oivaltanut, että suunnittelulla on aivan valtava merkitys.Olen suunnitellut ateriavälit itselleni sopiviksi. Mietin milloin syön aamupalan, milloin on töissä sopiva hetki syödä lounas. Yleensä teen salaatin jo edellisenä päivänä jääkaappiin valmiiksi.Ennen tuli naposteltua kaikenlaista samalla kun valmisti ruokaa ja ruuan valmistuttua ei ollut enää edes nälkä.Olen myöskin huomioinut, että syön iltapalan tarpeeksi myöhään ettei nälkä yllätä illalla.Tämä helpottaa minun arkeani.

Viime viikko sujui melko kivuttomasti ja edellis viikolla kerätyistä kiloista osa on jo pois, todellinen tilanne paljastuu kun tapaan torstaina valmentajani.Liikunta on viime viikolla jäänyt minimiin.Töissä on ollut vuoden kiireisintä aikaa ja päivät ovat venyneet pitkiksi.En stressaa siitä, tärkeintä on ruokavalio.

Olen visuaalinen ihminen ja pidän kaikesta kauniista.Tässä iltapalani eräänä iltana.Mielestäni pirtelökin maistuu paremmalta kauniista lasista ja vaikka pillillä juotuna. Ja tuoreet marjat, niitä ei voita mikään!Niitä täytyy nyt nauttia kun niitä on tarjolla!

Sää on lämmennyt ja tuntuu oikeasti kesältä!Lomaankin on enää pari viikkoa!

Aurinkoista viikkoa!

Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti