perjantai 5. kesäkuuta 2015

Ihanaa kesän alkua!

Hei!

Pelkäsin punnitusta edellisviikon herkuttelun jälkeen.Olin varautunut jopa parin kilon painon nousuun mutta onneksi paino oli pudonnut! Vain 100g mutta silti, Olin tulokseen tyytyväinen.

Vaikka herkutteluni harmitti, olin toisaalta tyytyväinen. Olin ollut yli 2kk ilman minkäänlaisia herkkuja ja olin välillä miettinyt että miltä suklaa maistuu tai salmiakki tai leivos tai…lista oli välillä loputon.Nyt tiedän miltä suklaa maistuu.

Sain myös suuren motivaatio puuskan ja tuntuu niin helpolta jatkaa.Liikunta on taas tuntunut todella hyvältä ja olen tehnyt puolet pidempiä kävelylenkkejä kuin olisi tarvinnut. :D

Ja mitä herkutteluun tulee, näillä Cambridge ateriankorvikkeilla voi mainiosti torjua makeannälkää.Nämä ovat omia lemppareitani ja niiin hyviä!:D

Ihanaa kesän alkua!


Niina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti