perjantai 26. helmikuuta 2016

I´m worth it!

Viime viikolla sorruin kahtena päivänä. Perjantaina olin luvannut viedä lapset elokuviin. Tiedättehän sen pop cornin tuoksun kun saavutte elokuvateatteriin. Ajattelin maistaa ihan vaan pari. Eihän se tietenkään onnistunut! Maistoin vielä monta, kotiin kurvattiin kaupan kautta ja oli pakko ostaa karkkia, sama meno jatkui lauantaina. Leivoin ihanaa pataleipää ja söin melkein puolikkaan leivän (kaiken muun lisäksi)yksin.Sekosin aivan täysin!

Puntarilla se näkyi tietysti +0,3kg. Tälle viikolle suunnitellut "herkuttelupäivät" ovat kutistuneet kolmesta kahteen. Oma vika !Liikuntaa harrastin viime viikolla 5 päivänä mutta tällä viikolla en yhtään, olen ollut flunssassa ja kuumeessa.

Olen täällä viikolla miettinyt kuinka upea valmentaja minulla on. Jos hän ei olisi niin sitkeä kanssani olisin varmasti lopettanut moneen kertaan niin kuin ennenkin. Mutta aina hän osaa sanoa ne oikeat sanat, kannustaa ja kiittää kun on mennyt hyvin ja tsemppaa ja "ruoskii" kun on vaikeanpaa. En olisi pystynyt tähän ilman häntä!:)

Olen ostanut itselleni jotakin pientä kun tietty kilomäärä on saavutettu. Täytyy vaan muistaa että ei palkitse itseään ruualla. Tänään ostin itselleni kimpun kukkia, ihan vaan siksi että I´m worth it!




Yksi päivä töitä ja sitten on viikon loma!

Aurinkoista viikkoa!

Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti