tiistai 2. elokuuta 2016

Miten on mennyt noin niinku omasta mielestä?

Hei!

Miten on mennyt noin niinku omasta mielestä? Ei ihan kauhean hyvin. Laihduttaminenhan tarkittaa, että paino putoaa. Nyt ei ole pudonnut. Mitä olen oppinut viimeisen kuukauden aikana? Olen oppinut että olen tunne syöppö, vaikka en ennen pitänyt itseäni sellaisena. Luulin ennen, että tunnesyöppö syö yksin esim. suruun ja pahaanoloon mutta minä pikemminkin nautin yhdessä syömisestä, se oli ikäänkuin ajanvietettä ja sosiaalista kanssakäymistä. Sovittiin ihan treffejä ravintolaan, ja oli tarkoitus syödä yhdessä.

Minun `kompastuskivitunne´on stressi. Vaikka hieman stressaantuneena toimin mielestäni tehokkaammin, niin liika on liikaa. Töissä oli monta projektia saatettava lopuunn ennen kesälomaa ja annoin sen vaikuttaa laihduttamiseen, vaikka tiedän että ei olisi pitänyt. Oli vaan niin ylikierroksilla ja paljon asiota mietittävänä, ettei energiaa riittännyt enää laihduttamiseen.

Kuitenkaan kertaakaan en ajatellut lopettaa. Mietin kokoajan, että nyt ryhdistäydyn mutta en vaan pystynyt. Opetuksena enkä muille, että vaikka laihdutus on pitkä urakka ja muutosten täytyy olla loppu elämä mittaisia niin kaikki kulkee oman tiensä ja jokaisella se on erilainen.Toiset laihduttaa lähes 30kg kolmessa kuukaudessa ja toisilla se vie enemmän aikaa, toiset laihduttavat ilman takapakkeja ja toisilla niitä on enemmän.Mutta kuitenkin luotan itseeni ja siihen, että varmasti pääsen tavoitteeseeni, tapahtui mitä tahansa.



Kuten kuvassa, ylä- ja alamäkiä tulee varmasti jatkossakin, niistä täytyy vaan selvitä. Minulla alkoi loma tällä viikolla ja olen päässyt takaisin raiteille ja harrastamaan liikuntaa; eilen lenkki, toissapäivänä body punp. Kyllä tämä tästä!:)

Tsemppiä ja ihanaa viikkoa!

Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti