keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Viime viikon hienon pudotuksen jälkeen plussaa....

Heippa!

Viime viikon hienon pudotuksen jälkeen plussaa, tasan saman verran kuin viime viikolla oli miinusta eli + 1,1kg.

En itsekkään oikein tiedä mikä tökkii. Haluan laihtua ja motivaatiotakin on mutta..en vaan ole pystynyt olemaan täysin ohjelmalla.Ja kun ajattelen aikaa taaksepäin niin tämä 18 kilon tiputtaminen ei ole ollut edes vaikeaa. Tottakai on ollut heikkoja hetkiä mutta ei vaikeaa.Eikä minulla ole tunnetta että olisin jäänyt jostakin paitsi.

Olen todella tyytyväinen jo tähänkin vaikka tiedän että tavoitteeseen on vielä paljon matkaa.Painon putoaminen tuntuu kevyempänä olemuksena, vaateostoksille on mukavampi mennä ja itsetunto on kohentunut.Varmasti olen saanut myös terveydellistä hyötyä.Liikuntaa olen jaksanut harrastaa enemmä ja liikunta on ollut tehokkaanpaa kuin ennen.

Viime viikolla lenkkeiltiin vielä näin synkässä säässä ja jalkaankin uskalsi laittaa vielä  kesälenkkarit.Viikonloppuna saapui sitten talvi. Pakkasta on ollut sopivasti ja olen nauttinut kävelylenkeistä raikkaassa talvisäässä.




Kauan odottamaani lomamatkan lähtöön on muutama päivä. Olin asettanut tavoitteen että lähtisin matkaan 20kg kevyempänä.Tavoitteeseen en nyt ihan yltänyt.Laihdutus toki jatkuu matkan jälkeen.

Mukavaa viikkoa!

Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti