maanantai 21. syyskuuta 2015

Sairastelua

Hei!

Viime viikon sairastelin vatsaa; kovia vatsakipuja,pahoinvointia jne. En ole aivan kunnossa vieläkään, vatsa oireilee edelleen mutta parempaan suuntaan kuitenkin. Liekö tautia liikkeellä..

En oikein pystynyt olla edes taso-ohjelmalla kun pahoinvointi oli niin voimakasta.Nyt kuitenkin olen palannut ohjelmaan.Käytän lähes kokonaan vain makeita ateriankorvikkeita.Kuvassa on minun tämän hetken lempparit;Chocolat velvet(suklaajuoma),sekä pähkinän-ja karpalon makuiset patukat. Näillä herkuilla olen saanut myös tyydytettyä makeanhimoa.



Olen huomannut että Cambridge ohjelman aikana pitkäaikainen vaivani, närästys, on poissa. Olen kärsinyt siitä useita vuosia ja olen hoitanut sitä apteekista ilman reseptiä saatavilla valmisteilla ja myöskin pahimpien oireiden ollessa myös lääkärin määräämillä reseptilääkkeillä.Hetkellisesti olenkin saanut niistä apua mutta pysyvää tulosta niillä en ole saanut. Kesällä kun en ollut ohjelmalla niin tiiviisti huomasin että osa närästysoireista palasi mutta kun aloitin ohjelman uudelleen kesän jälkeen, ovat oireet onneksi häipyneet.

Viime viikolla jäi valmentajan kanssa tapaaminen sairastelun vuoksi väliin mutta torstaina tapaan hänet, tuloksista lisää sitten ensi kerralla.

Aurinkoista viikoa!


Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti