maanantai 27. heinäkuuta 2015

Paluu arkeen eli töihin!

Hei!

Kesä on ollut paljon haastavampi kuin luulin.En ole laihtunut mutta onneksi paino ei ole myöskään noussut.Olisi tietysti mukava jatkaa lomailua ja olen nauttinut kovasti perheen kanssa yhdessä vietetystä lomasta.Mutta toisaalta on mukavaa palata arkeen ja normaaliin rytmiin.Osa perheestä jatkaa vielä lomailua.Koen kuitenkin että minun töihin paluu helpottaa laihduttamista.

Olen pohtinut kesää kovasti ja olen hieman pettynyt itseeni ja siihen etten pystynyt laihduttamaan itsenäisesti vaikka olin kevään aikana päässyt jo hyvään alkuun.Tein kuitenkin henkisen päätöksen näin jälkikäteen,että olen pitänyt lomaa laihduttamisesta kesän ajan.Nyt kun palaan arkeen aion jatkaa laihduttamista täydellä teholla, ilman pokkeuksia.Tästä on hyvä aloittaa!

Niina


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti